قابل توجه بیماران
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بیماران در صورتیکه داروهای موردنیازشان را پیدا نمی کنند ، نام دارو را به شماره 09174800068 پیامک کنند تا داروخانه ای که دارو در آن موجود است به آنها معرفی شود .

دکتر حسام درستی(مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی شیراز ) گفت :

با توجه به تدابير انديشيده شده از سوي وزارت بهداشت و تامین يك‌سوم ارز مورد نياز دارويي كشور، انتظار مي‌رود مشكلات دارويي در کشور و درپی آن در فارس به‌تدريج مرتفع شود.

وی افزود : شایان ذکر است که در حال حاضر بسياري از مشكلات دارویی رفع شده از جمله دارو‌هاي ضد سرطان که هيچ كمبودي وجود ندارد.

وی بیان کرد : توزیع شیر خشک در روزهای گذشته به علت مشکلاتی که درتامین ماده اولیه آن بروزکرده بود ، قدری دچار اختلال شد که با رفع این موضوع اکنون توزیع شیر به روال طبیعی بازگشته است.
دکتر درستی گفت : در استان فارس 20 هزار کودک وجود دارد که حدود 12 درصد از آنان شیر خشک مصرف می کنند و مصرف ماهیانه آنان حدود 60 هزارقوطی است درحالی که ما در یک ماه اخیر 200 هزار قوطی شیر خشک توزیع کرده ایم.

وی افزود: اگر مردم خرید های خود را به تدریج انجام دهند و نگران کمبودهای احتمالی شیر خشک نباشند ، برای سه ماه آینده هم شیردرداروخانه ها وجود دارد .
دکتر درستی تصریح کرد : بیش از 7 تا 10 درصد كل داروهاي كشور در استان فارس مصرف مي‌شود و در داروهایی مانند پیوند عضو، بدلیل قطب پیوند بودن شیراز، فارس مصرف کننده 90 درصد این داروهاست .

وی اظهار داشت : همشهریان علاوه بر دریافت داروخانه دارای داروی موردنیازشان از طریق پیامک ، می توانند محل توزیع شیرخشک موردنیازشان را هم از طریق ارسال نام شیرخشک موردنظر به شماره 09174800068 دریافت نمایند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب